הקמת מחלקות הנהלת חשבונות
מא' עד ת'

הקמת מחלקות הנהלת חשבונות
מא' עד ת'

הקמת מחלקות הנהלת חשבונות
מא' עד ת'

למי מתאים השירות

השירות מתאים לחברות שרק נוסדו וקיבלו החלטה להקים מערך הנהלת חשבונות בתוך העסק כבר מימים הראשונים שלו.

בדרך כלל מדובר בחברות שמגיעות מהר לנפח פעילות גבוה או/ו טרנסאקציות מורכבות (לדוגמה חברות ריטייל עם פעילות ECOMM, תהליכי יבוא וניהול מלאי מורכב).

מה כולל התהליך

תוצאות בסיום התהליך

בסיום התהליך תקבלו את מחלקת הנהלת חשבונות פנימית עצמאית, מתפקדת וזמינה הבנויה בהתאם לצרכי העסק, צוות מנהלי חשבונות מיומן ומסונכרן.

למה אנחנו

ל- Top level bookkeeping.IL קיים ניסיון עשיר בניהול חשבונות בחברות מענפי משק שונים ולכן אנו מכירים את סוגי הפעולות העסקיות רבות ויודעים להתאים להם באופן מלא את שיטות ניהול החשבונות הרלוונטיות.

אנו מכירים היטב את כל הרכבים של ניהול חשבונות בתוך העסק ויודעם לבחור את הפתרונות הטכנולוגיים המתאימים, לבנות מערך דוחות פנימיים ואינטגרציה של מחלקת הנה"ח עם שאר המחלקות בחברה.

ידע וניסיון שלנו בעבודה עם המוסדות הממשלתיים מבטיחים לכם הקמת שגרת דיווחי המוסדות כך שלא תפספסו דבר.

כמו כן אנו נלווה אתכם בגיוס והכשרת עובדים למחלקת הנה"ח, נעביר להם הכשרה מקצועית שתבטיח "קבלת שרביט" רגועה ומסודרת והמשך העבודה מקצועית באיכות TOP LEVEL.

לא בטוחים מה השירות שמתאים לכם? השאירו פרטים ונשמח לייעץ ולעזור

כלי נגישות