בעולם העסקי המודרני, העסק יציב ומתפקד הוא זה שיודע לסנכרן בין ציפיות למציאות. ההבנה שמדובר בדינמיקה משתנה ומהירה יכולה להיות ההבדל בין חברה משגשגת לבין חברה אשר "רודפת אחרי הזנב של עצמה" כי כאשר יש חוסר הלימה בין ציפיות למציאות האכזבה וחוסר האונים לא יאחרו להגיע.
כאן, בבלוג של אתר Top level bookkeeping.IL , בסדרת הכתבות "המחשבות שבא לשתף" אני אחלוק אתכם תובנות שצברתי במשך למעלה מ-20 שנה של עשייה בתחום הנהלת החשבונות והכספים.
הפלטפורמה הזאת מספקת לכולנו במה מושלמת לשיתוף פעולה ואני מזמינה אתכם לפתוח בשיח פתוח על מקצוע הנהלת החשבונות, לחקור, להתעדכן, לדון על דרכי התמודדות עם אתגרים, לחשוב יחד על איך אנו בונים את המוניטין של המקצוע שלנו ואיך אנו מקדמים מעמד של מנהלי החשבונות בישראל.

הסודות לניהול מוצלח:
עקרונות, שיטות וחשיבה "מחוץ לקופסה" בקרב מנהלים
ניהול תקין הוא הגורם מספר אחד אשר משפיע על תפקוד צוות העובדים ומכאן על הצלחת החברה. עובד אשר עיניו נשואות אל המעסיק המוערך, ייתן את המקסימום כדי לרצות אותו.

מיקור חוץ בעולם העסקים המודרני – לא מה שחשבתם
עשרות ארגונים כבר עברו להעסיק עובדים בדרך קלה יותר והעבירו את הפעילות שלהם למיקור חוץ או באנגלית "Outsourcing".
העברת הפעילות למיקור חוץ נועדה לחסוך מאמצי ניהול, אך האם ניתן לאפשר פטור מלא?

חמשת המיתוסים הנפוצים על מקצוע הנהלת החשבונות ואיך לא ליפול למלכודת ציפיות שלא תואמות מציאות
לפעמים גבול בין עסק מצליח לכושל עובר אצל מקבלי החלטות ותפיסת המציאות שלהם. תאום ציפיות, יכולת להבדיל בין "רצוי ומצוי" הם ללא ספק בין אבני יסוד של ההצלחה.