המערכת המובילה המבוססת AI לאיסוף, אישור וארכוב מסמכי הנהלת חשבונות לפי דרישות הרגולציה.
האם אתם מוצאים עצמכם מחפשים חשבוניות של ספקים בין המון האימיילים שאתם מקבלים, ולעיתים אף מפספסים אותן בעת הדיווח למע"מ ובזמן הכנת התשלומים לספקים?
אולי גם בעלי התפקידים בחברה שלכם לא ממהרים לאשר חשבוניות לקליטה ותשלום?
חלמתם פעם להיפטר מהצורך בעשרות קלסרים, שתופסים מקום יקר במשרד או במחסן, ומכריחים אתכם להתמיד במשימת התיוק המעייפת?
אולי יש לכם כבר ארכיון דיגיטלי אבל הוא לא מסודר ואתם כל פעם מתקשים לשלוף ממנו את המסמך הרצוי? הארכיון גם לא עומד בדרישות הרגולטוריות לארכיב דיגיטלי?
אם השבתם בחיוב לפחות לאחת מהשאלות הללו, נשאל אתכם רק שאלה אחת נוספת: האם חשבתם על ייעול ניהול המסמכים בעסק שלכם?
אם גם כאן התשובה היא "כן" אז הגעתם למקום הנכון!
ב- Top level bookkeeping.IL אנו מתמקדים בפתרונות טכנולוגיים חדשניים ללקוחותינו ולכן הפכנו לפרטנר העסקי הרשמי של Dokka – מערכת ניהול מסמכים מבוססת AI.
מערכת Dokka מתממשקת עם תוכנות הנה"ח המובילות כגון Priority, SAP B1, ו-Netsuite, ומספקת פתרון אידיאלי לאיסוף, אישור וארכוב מסמכים.
שיתוף פעולה בין Dokka ל-Top level bookkeeping.IL מקנה לעסקים יתרון בלתי מתפשר בליווי ויישום המערכת על ידי מנהלי חשבונות מובילים ומנוסים, ובכך מבטיח הטמעה קלה ומהירה ללא עומסים על צוות הנהלת החשבונות הפנימי וגם התאמה מושלמת של המערכת לצרכים הייחודיים של העסק שלכם.
רוצים Dokka? תתקשרו אלינו ואתם בדרך להנה"ח מסודרת ויעילה!
*** להורדת חוזר מס הכנסה 9/2013 – שינויים בהוראת ניהול ספרים – סריקת מסמכים וארכיב דיגיטלי לחצו כאן